Normal view MARC view ISBD view

Radni okvir za analizu korisničkih interakcija i vrednovanje pristupačnosti ozbiljnih igara zasnovanih na proširenoj stvarnosti za pokretne uređaje : doktorski rad / Matea Žilak ; mentorica Željka Car

By: Žilak, Matea.
Contributor(s): Car, Željka [ths].
Material type: TextTextPublisher: Zagreb : M. Žilak : Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2023Description: ix, 170 str. : graf. prikazi ; 31 cm.Subject(s): ozbiljne igre | proširena stvarnost | analiza korisničkih interakcija | prilagodba korisnikuSummary: Cilj doktorskog istraživanja je analiza ponašanja korisnika tijekom korištenja ozbiljnih igara zasnovanih na proširenoj stvarnosti za pokretne uređaje s naglaskom na analizu različitih mehanizama interakcije korisnika s različitim sposobnostima i različite dobi. U doktorskom radu predložen je model praćenja korisničkih interakcija temeljen na značajkama pristupačnosti, ozbiljnih igara i proširene stvarnosti za pokretne uređaje te je predložena metodologija za automatizirano prikupljanje, pohranu i analizu interakcijskih parametara u kontekstu pristupačnosti za pojedinog korisnika. Budući da ne postoji univerzalno rješenje koje bi zadovoljilo potrebe svih korisnika s različitim sposobnostima, ograničenjima i preferencijama, potrebna je mogućnost prilagodbe rješenja pojedinom korisniku. Temeljem predložene metodologije i modela, implementirana je tehnološka platforma koja omogućava prilagodbu rješenja korisniku za odabrane interakcijske parametre te je ista evaluirana provedbom korisničkog testiranja s osobama s invaliditetom i osobama različite dobi. Temeljem analize rezultata oblikovane su smjernice za razvoj i vrednovanje pristupačnih ozbiljnih igara temeljenih na proširenoj stvarnosti za pokretne uređaje. Radni okvir predložen u doktorskom radu čini temelj za daljnja istraživanja u području pristupačnosti ozbiljnih igara zasnovanih na proširenoj stvarnosti u smjeru primjene naprednijih tehnika zaključivanja na temelju podataka u stvarnom vremenu za određivanje načina prilagodbe ovih rješenja pojedinom korisniku.Summary: The aim of the dissertation is to analyze user behavior in the use of serious games based on augmented reality for mobile devices, focusing on the analysis of the different interaction mechanisms of users with different disabilities and different ages. The dissertation proposes a model for tracking user interaction based on accessibility features and features of serious games and augmented reality for mobile devices, as well as a methodology for automatically capturing, storing and analyzing interaction parameters in the context of accessibility for a single user. Since there is no universal solution that meets the needs of all users with different abilities, limitations, and preferences, it is necessary to adapt the solution to the individual user. Based on the proposed methodology and model, a technological platform was implemented that allows the solution to be adapted to the user for selected interaction parameters, and it was evaluated by conducting user testing with people with disabilities and people of different ages. Based on the analysis of the results, guidelines for the development and evaluation of accessible serious games based on augmented reality for mobile devices are established. The framework proposed in the dissertation provides the basis for further research in the field of accessibility of serious games based on augmented reality towards the application of advanced analytics techniques based on real-time data to determine how these solutions can be adapted to the individual user.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Call number Status Date due Barcode Item holds
Doktorska disertacija Doktorska disertacija Središnja knjižnica
KF
KF-5370 Korištenje u čitaonici 0000001087185
Doktorska disertacija Doktorska disertacija Zavod za telekomunikacije
Spremište
6695 Available 0000001088540
Total holds: 0

Bibliografija: str. 160 - 167.

Cilj doktorskog istraživanja je analiza ponašanja korisnika tijekom korištenja ozbiljnih igara zasnovanih na proširenoj stvarnosti za pokretne uređaje s naglaskom na analizu različitih mehanizama interakcije korisnika s različitim sposobnostima i različite dobi. U doktorskom radu predložen je model praćenja korisničkih interakcija temeljen na značajkama pristupačnosti, ozbiljnih igara i proširene stvarnosti za pokretne uređaje te je predložena metodologija za automatizirano prikupljanje, pohranu i analizu interakcijskih parametara u kontekstu pristupačnosti za pojedinog korisnika. Budući da ne postoji univerzalno rješenje koje bi zadovoljilo potrebe svih korisnika s različitim sposobnostima, ograničenjima i preferencijama, potrebna je mogućnost prilagodbe rješenja pojedinom korisniku. Temeljem predložene metodologije i modela, implementirana je tehnološka platforma koja omogućava prilagodbu rješenja korisniku za odabrane interakcijske parametre te je ista evaluirana provedbom korisničkog testiranja s osobama s invaliditetom i osobama različite dobi. Temeljem analize rezultata oblikovane su smjernice za razvoj i vrednovanje pristupačnih ozbiljnih igara temeljenih na proširenoj stvarnosti za pokretne uređaje. Radni okvir predložen u doktorskom radu čini temelj za daljnja istraživanja u području pristupačnosti ozbiljnih igara zasnovanih na proširenoj stvarnosti u smjeru primjene naprednijih tehnika zaključivanja na temelju podataka u stvarnom vremenu za određivanje načina prilagodbe ovih rješenja pojedinom korisniku.

The aim of the dissertation is to analyze user behavior in the use of serious games based on augmented reality for mobile devices, focusing on the analysis of the different interaction mechanisms of users with different disabilities and different ages. The dissertation proposes a model for tracking user interaction based on accessibility features and features of serious games and augmented reality for mobile devices, as well as a methodology for automatically capturing, storing and analyzing interaction parameters in the context of accessibility for a single user. Since there is no universal solution that meets the needs of all users with different abilities, limitations, and preferences, it is necessary to adapt the solution to the individual user. Based on the proposed methodology and model, a technological platform was implemented that allows the solution to be adapted to the user for selected interaction parameters, and it was evaluated by conducting user testing with people with disabilities and people of different ages. Based on the analysis of the results, guidelines for the development and evaluation of accessible serious games based on augmented reality for mobile devices are established. The framework proposed in the dissertation provides the basis for further research in the field of accessibility of serious games based on augmented reality towards the application of advanced analytics techniques based on real-time data to determine how these solutions can be adapted to the individual user.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Središnja knjižnica Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Unska 3, 10000 Zagreb
tel +385 1 6129 886 | fax +385 1 6129 888 | ferlib@fer.hr